Humanistisch Verbond

Client Humanistisch Verbond
Case Rebranding
Oplossingen Logo + huisstijl

De uitdaging

De Humanistisch-Vrijzinnige Vereniging, HVV in het kort, zocht een oplossing voor een nieuwe huisstijl dat al hun afdelingen kon samenbrengen en eenzelfde uitstraling geven. Bij deze verandering kozen ze ook voor een naamsverandering naar Humanistisch Verbond. Bij een nieuwe huisstijl, hoort ook een nieuwe website: humanistischverbond.be

Het resultaat

Humanistisch Verbond koos voor de huisstijl dat vertrouwen, eenheid en evenwicht uitstraalt en hen als eenheid naar voren brengt. Bij die huisstijl werd ook een huisstijlwebsite gemaakt zodat alle afdelingen op alle momenten toegang hebben tot de nieuwste versies van de basiselementen van de huisstijl.

Meer informatie over Logo & Huisstijl

Naam*/ Dit veld is verplicht
E-mailadres*/ Dit veld is verplicht
TelefoonnummerInvalid Input
Vraag / opmerking*/ Dit veld is verplicht
Invalid Input

Als bedrijf online gaan? Dat is sterker in je schoenen staan.

Op analoge bodem ben je misschien al diepgeworteld in je sector, maar waarom daar stoppen? Ondernemen is kansen zien, die zonder enige twijfel grijpen en benutten, om vervolgens een blijvende waarde te creëren. Als je digitaal gaat, is de wereld je markt. En dan kun je maar best twee keer zo snel en dubbel zo flexibel zijn. Daar zorgen wij voor, maar wel steeds op jouw tempo en volledig op maat gemaakt.

© 2018 AdBuddy. Alle rechten voorbehouden.Werken bij Adbuddy4 Cookies Algemene voorwaarden BE0642.742.784   IBAN: BE24 6451 0443 0538