Tips! / 12 juli 2018

7 redenen om het met een professional te doen

Waarom kiest u voor uw website en andere webtoepassingen het beste voor een professional?
Lees hier 7 waardevolle tips en voorkom een hoop frustraties.

1. De juiste boodschap in de juiste vorm

Bent u zeker dat uw website tegemoet komt aan de vooropgestelde doelstellingen? Heeft u voldoende zicht op alle mogelijkheden die het internet biedt ? Kan u zelf voldoende afstand nemen van wat u denkt dat het moet worden en wat de bezoeker zal ervaren?

2. Een perfect huwelijk van techniek en design

Een website bestaat uit meer dan mooie plaatjes en wat tekst. De bezoeker wordt door niemand bij de hand genomen. Uw website moet een duidelijke navigatie hebben, een transparante structuur, inhoudelijk boeien, uitnodigen tot interactie. Kortom, er worden van de webontwikkelaar heel wat skills verwacht.

3. Zelf doen kost tijd kost geld

Overweegt u om zelf een website in mekaar te steken, vergeet niet uw uren in rekening te brengen. Wellicht steekt u er meer tijd in dan een geroutineerde professional en op dat moment kan u zich niet bezig houden met uw corebusiness.

4. Gratis is niet voor niks

Zelfs al vindt u gratis software of tools op het internet om uw website te bouwen, vergeet niet dat u ook tijd nodig zal hebben om die zaken te implementeren en aan te passen naar uw wensen. Bovendien bieden weinig gratis diensten ook service, tenzij u graag ellenlange fora afschuimt op zoek naar een antwoord.

5. Laat het blijven duren

Na het online plaatsen van een website is het niet gedaan. Uw activiteiten groeien, veranderen, ook internet evolueert constant. Voorzie tijd en geld om uw website actueel te houden, om de aanpak bij te sturen enz. Zoek eerder een partner dan een éénmalige leverancier.

6. Haal meer uit uw website

Internet kan u meer bieden dan u zou denken. Het biedt niet alleen de mogelijkheid om uw bedrijf of organisatie zichtbaar te maken, u kan ook specifieke processen vereenvoudigen (communicatie klant-leverancier, prospectie,...). Laat u hierover voldoende informeren door een professional.

7. Wat is uw uitstraling u waard?

Werkt u hard aan het imago van uw organisatie of bedrijf, dan moet u ook voor uw website de nodige waakzaamheid aan de dag brengen. Meer nog dan veel andere communicatiekanalen wordt internet gebruikt om de markt te verkennen, om te vergelijken en te selecteren. Het is dus belangrijk dat u dit professioneel aanpakt.

Doe het dus zeker met een professional!

Aanmelden nieuwsbrief
Invalid Input

© 2018 AdBuddy. Alle rechten voorbehouden.Werken bij Adbuddy4 Cookies Algemene voorwaarden BE0642.742.784   IBAN: BE24 6451 0443 0538